Wednesday, February 19, 2014

Hadiah Untuk Hizbussyaiton


Mujahidin mengadakan sedikit sesi perbualan "mesra" dengan tentera Hizbussyaiton sebelum menghantar hadiah pada mereka - tembakan kereta kebal .

FSA: Engkau sedang menyorok kat mana tu? Kalau kamu dalam lubang, di mana komander kamu, dia dalam gua mana?
Hizbullat: Hey engkau siapa?Siapa nama engkau?
FSA: Aku adalah ayah ko.
Hizbullat: Engkau masih merepek?
FSA : Hey, meh sini tunjukkan apa yang kau boleh buat, aku tunggu.
Hizbullat:Apa nama kau?
FSA: Kalau engkau berani, beritahu aku engkau datang dari mana(trick question)
Hizbullat:Abu Yarub, eh sekejap, kalau engkau nak selamatkan kepala engkau, serah diri sekarang.
FSA: Jangan harap, engkau yang akan menyerah diri, dan aku akan pijak leher engkau.
FSA:Nah, sekaran terimalah hadiah dari kami
Allahu akbarrrr

Takbir Allahuakbar!!

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 Berita Semasa
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.