Monday, March 3, 2014

Nabila Perli, ‘BOO’ Fathia Di Insta

Nabila Perli, ‘BOO’ Fathia Di Insta Gara-Gara Masalah Disiplin Di Lokasi | Umum tahu, Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Latiff pelakon utama Ariana Rose bertikam lidah dengan penerbit eksekutif Grand Brilliance, Jalena Rejab sewaktu mereka menjalani penggambaran di London.

Semuanya berlaku gara-gara keengganan Fathia untuk melakukan promo episod akhir Ariana Rose sebaik sahaja penggambaran drama itu tamat pada 26 Januari lalu.

Pergaduhan tersebut mendapat perhatian media sehingga Fathia menjadi mangsa kritikan peminat di laman sosial. Meskipun sudah memberikan penjelasan bagaimana dia boleh berbalah dengan Jalena Rejab namun masih ada kalangan artis yang dilihat kurang senang dengan tindakan Fathia yang dilabelkan sebagai 'menegakkan benang yang basah'.





Paling ketara sekali ialah Nabila Huda yang mengkritik tindakan Nur Fathia itu menerusi akaun Instagram. Nabila memuatnaik sekeping gambar yang memaparkan laporan berita penjelasan Fathia dan Jalena berhubung kontroversi di London.

Dalam caption berkenaan, Nabila meminta Fathia sedar diri dengan kesilapannya dan berhenti menunding jari pada pihak lain dari menutup kesalahan diri sendiri selain menyatakan seluruh krew produksi mengetahui perkara sebenar.


“Manusia kadang-kadang tak reti nak bersyukur.Bila diberi peluang,selalu lupadiri.Bila kite salah,tak perlu untuk menegakkan diri untuk menutup kesalahan dan menunding jari pada pihak lain atau memberi alasan yang bodoh.Kalau salah,mintak maaf dan berubah.Simple!People would love to work with you if u take it seriously about how important is discipline to be a good actor.Everyone from the team knows the truth,girl.Boo!”




Perkongsian Nabila Huda itu mengundang pelbagai reaksi positif dan negatif dari pengikutnya di Instagram. Ada yang juga yang hairan kenapa Nabila tiba-tiba memuatnaik status berkenaan.
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

 
© Copyright 2011 Berita Semasa
Theme by perantaucyber
Template Powered by Blogger.